رونمایی از واحد نظارت بر حسن اجرای استانداردها در واحد های تولیدی و خدماتی به شیوه برخط  


نویسنده: سامیه طهورنیان

با حضور مقامات سازمان ملی استاندارد ایران و محمد کمالی، مدیرکل استاندارد هرمزگان از واحد «نظارت بر حسن اجرای نظارت بر حسن اجرای استانداردها در واحدهای تولیدی و خدماتی به شیوه برخط« رونمایی شد. 

به گزارش صبح ساحل، ظهر امروز پس از رونمایی از خودرو گشت بازرسی ویژه استاندارد با حضور «وحید مرندی مقدم»، سرپرست معاونت نظارت بر اجرای استاندارد ملی ایران،  «پیمان پیرایش«، مدیرکل دفتر نظارت بر اجرای استاندارد صنایع فلزی به همراه محمد کمالی، مدیرکل استاندارد هرمزگان و کارکنان این سازمان از واحد «نظارت بر حسن اجرای نظارت بر حسن اجرای استانداردها در واحدهای تولیدی و خدماتی به شیوه برخط رونمایی شد. در این واحد از تولیدی‌ها و مراکز خدماتی که از سازمان دور هستند یا به دلایلی چون بیماری‌های کرونا بازرسی مقدور نیست به شیوه برخط می‌توان نظارت کرد.

در این مراسم کاستی‌ها و مشکل‌های زیرساختی این واحد مطرح شد. در ادامه مراسم رونمایی با واحدهایی چون هتل صدف میناب و شرکت سیمان هرمزگان به شکل ویدئو کنفرانس گفتگو شد.  

گفتنی است، طرح ملی عیدانه استاندارد از ۱۵ اسفند تا ۱۵ فروردین ادامه دارد و با هدف ارائه خدمات مطلوب و کیفی به عموم شهروندان و مسافران نوروزی، بر کالاها، خدمات، هتلها، مراکز تفریحی و خدماتی نظارت دقیق و مستمر انجام میشود.

 

   

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها